ریمپ کمری بخش دوم
نوشته شده توسط : nima

برای انجام دادن ریمپ از آن مرکز مطمئن شده و خودرو خود را به آنها بسپارید. دکتر ریمپ تخصصی ترین مرکز تیونینگ خودرو و ریمپ است که با ضمانت کتبی 2 ساله خودرو شما را ریمپ شده و بعد از ریمپ توسط خود مشتری تست شده و بعد از رضایت کامل مشتری وجه دریافت میشود. با ما در این مقاله همراه باشد.

بعد از ریمپ کردن ، خودرو چه تغییراتی می کند ؟

خدمات ریمپ ecu – ریمپ ای سی یو کمری در دکتر ریمپ شرح ذیل می باشد :

حذف کاتاف تویوتا کمری : دور خودرو در حالت معمول بین ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ است که برای کمری تا حدود ۶۵۰۰ – ۷۰۰۰ بالا می آید . با ریمپ این محدودیت تا هر مقدار که شما بخواهید برداشته می شود .

افزایش شتاب toyota camry : با ریمپ ای سی یو می توان شتاب اولیه را افزایش داد ( در واقع مقدار زمان رسیدن سرعت خودرو از ۰ تا ۱۰۰ را کاهش داد که برای تویوتا کمری به طور معمول بین ۸٫۹ تا ۹٫۶ ثانیه ) مدلهای مختلف ) می باشد .

حذف سنسور دوم اکسیژن کمری : خودروی کمری دارای استاندارد آلایندگی یورو۴ می باشد . این استاندارد به دلیل مشکلاتی که در بنزین عرضه شده در جایگاه های سوخت ایران مشکلاتی را برای سنسور دوم اکسیژن از جمله خرابی بالا و هزینه تعمیر و تعویض زیاد به همراه دارد . در نتیجه با ریمپ خودرو این سنسور نیز حذف می شود .

حذف سنسور میل سوپاپ کمری : این سنسور نیز خرابی زیادی دارد و در صورت درخواست شما قابل حذف است .

رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) : به هنگام فشار بر روی پدال گاز و عملکرد آن یک تاخیر محسوس مشاهده می شود که این تاخیر نیز به واسطه ریمپ ایسیو  قابل رفع می باشد .

 

تغییر عملکرد فن خودرو ( اصلاح دمای آب تویوتا کمری ) : این آپشن نیز برای مناطق گرم بسیار توصیه می شود زیرا فن خودرو در دماهای پایین تری شروع به فعالیت خواهد کرد ( دور تند و دور کند ) در نتیجه دمای موتور نیز کاهش می یابد .

افزایش توان موتور تویوتا کمری : برای افزایش توان و گشتاور موتور کمری باید موتور خودرو نیز تقویت شود  در غیر اینصورت کار غیر اصولی و به موتور آسیب می زند

کاهش مصرف سوخت تویوتا کمری : این آپشن نیز بازده موتور را در حالت معمول کاهش می دهد ( بیشتر برای گرفتن معاینه فنی مناسب است





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: